شیوه‌نامه آنگاه ضوابط و شرایط ارسال مقاله

در صورتی که نویسنده به صورت میهمان برای آنگاه گزارش ، مقاله و یا  عکس تهیه میکند ، باید از طریق صفحه ارسال مقاله میهمان آنها را برای ما ارسال کند. قبل از ارسال نوشته‌ها و عکسهای خود باید شرایط و ضوابطی مندرج در ذیل را بپذیرید.

این افتخار ماست  که با آنگاه همراه باشید .

ضوابط کلی

    ارسال و پیگیری مقالات صرفا از طریق وب سایت مجله امكان‌پذير است. از همین رو خواهشمند است از هرگونه ارسال نسخه کتبی مقاله به دفتر مجله یا ارسال ایمیل های محتوی مقاله به آدرس ایمیل مجله خودداری شود.
مسوولیت صحت مطالب و منابع مندرج در مقاله به عهده نویسنده یا نویسندگان آن است.
آنگاه در پذيرش، رد و ويرايش مقالات آزاد است.
نویسنده با ارائه مقاله به مجله، کلیه حقوق مادی آن را به مجله آنگاه واگذار می‌نماید، جز این که در بخش دریافت حق التحریر عنوان کرده باشد که مقاله در قبال حق التحریر واگذار میشود . در این صورت آنگاه براساس عرف جامعه مطبوعاتی ایران موظف به پرداخت حق التحریر خواهد بود.
مقالات دریافتی پس از ارجاع به آنگاه قابل استرداد نخواهد بود.

شیوه نامه

        آنگاه دوماهنامه‌ای فرهنگی، اجتماعی و هنری است که در هر شماره به یک موضوع مشخص می‌پردازد.
آنگاه مطالب ارسالی را در سه دسته تقسیم‌بندی می‌کند:
1-  یادداشت: نوشته‌ها و روایت‌های فردی که بین 1500 تا 2000 کلمه است.
2-  مقالات: بهتر است بین 2000 تا 3000 کلمه باشد. پیشنهاد می‌کنیم در نگارش مقاله (پژوهشی، تحلیلی، مروری و گردآوری) ساختار مرسوم (عنوان،زیر عنوان ، مقدمه، بحث، نتیجه و منابع) رعایت شود.
3-  مصاحبه و گزارش: نوشته بین 2500 تا 4000 کلمه باشد. بهتر است پرسش‌ها در چارچوب موضوع مجله باشد. فایل صوتی مصاحبه ضمیمه شود. شایسته است تاریخ جلسه‌ی مصاحبه را به دفتر مجله اطلاع دهید تا عکاس مجله شما را همراهی کند.
خواهشمندیم در ابتدای نوشته تیتر، سوتیتر‌، نام و نام‌خانوادگی نویسنده و یا مترجم ذکر شود.
لطفاً معرفی نویسنده در یادداشتی کوتاه (حدود 50 کلمه)، به‌همراه عکس نویسنده جهت استفاده در سایت ضمیمه شود.
لطفاً توضیحات و نام‌های خاص و موارد موردنظر نویسنده به‌صورت پی‌نوشت در انتهای مطلب بیاید.
کلیه‌ی ارجاع‌های متن به‌صورت درون‌متنی (نام‌خانوادگی نویسنده، سال نشر: صفحه) می‌آید؛ مانند: (زراعتی، 1384: 45)
خواهشمندیم شرح تصاویر (نام عکاس، منبعی که تصویر یا اثر هنری از آن استخراج‌شده، تاریخ و نام تهیه‌کننده و یا طراح) در اختیار مجله قرار بگیرد.
اگر مطلب عکس دارد، در صورت امکان، از کیفیت مناسب برای چاپ استفاده کنید. عکس‌ها را جداگانه به ایمیل ضمیمه کنید. (فرستادن چند عکس صفحه‌بند مجله را در انتخاب بهترین عکس یاری می‌کند.)

رسم‌الخط

رسم‌الخط پذیرفته‌شده در مجله‌ی آنگاه، دستور خط فارسی مصوب فرهنگستان زبان و ادب فارسی است. در صورتی‌که نویسندگان از این شیوه استفاده نکنند، ویراستاران مجله آن را اعمال خواهند کرد.مجله‌ی آنگاه در ویرایش فنی و محتوایی مطالب آزاد است و براساس ضوابط و چارچوب‌های ویرایشی که برخی از آن‌ها در بالا توضیح داده شد، عمل خواهد کرد.


برای دیدن صفحه ارسال مقالات باید به عضویت وب سایت آنگاه در آمده باشید تا بتوانید با ورود به سایت امکان ارسال مقاله را برای ما داشته باشید .در صورتیکه دارای نام کاربری و گذرواژه هستید وارد سایت شوید و اگر فاقد نام کاربری هستید همین حالا از این پیوند نامنویسی را انجام دهید. یا این که به راحتی با اکانت گوگل خود وارد شوید.


[ap-form id=”1″]