سی و یک سال از مرگ زود هنگام، آراپیک باغداساریان می­گذرد.
آراپیک تنها 46 سال زندگی کرد. عمری کوتاه اما پربار با آثاری به غایت قدرتمند و ایده پرداز. « او در زمان خود، چنان‌که باید شناخته نشد. او در زمینه‌های مصورسازی و طراحی کتاب، نقاشی متحرک، پوستر، و هنر تبلیغات فعالیت می‌کرد؛ ولی بیشتر به طنزنگاری و کاریکاتور علاقه داشت. او طنز سیاه را وسیله‌ای مناسب برای بیان انسان‌دوستی و حساسیت‌های اجتماعی خود یافت. در این زمینه، شیوه‌های استادان طنزنگار قدیم و جدید را می‌آزمود؛ و بیش از هر چیز به تأثیر اجتماعیِ تصویرهایش اهمیت می‌داد.» (رویین پاکباز ، دایره المعارف هنر)
گالری آ در تازه ترین پروژه ی خود با عنوان « طراح ستاره دار»  فرصتی فراهم آورده تا بسیاری آثار به جا مانده از این هنرمند بزرگ در معرض دید همگان قرار داده شود.
photo_2017-02-15_10-09-53این نمایشگاه به کوشش امیر اثباتی، آرش تنهایی و امیر سقراطی  تلاش می کند  بخش هایی اززندگی  شوریده و چند وجهی آراپیک باغداساریان را نمایش دهد . کاریکاتورهای آراپیک که با نام مستعار پطروس کارامیان در مجله ی معتبر نگین به چاپ می شدند . طراحی ها ، پوسترها، کتاب هایی که ترجمه و منتشر کرده است فیلم “در حوزه ى استحفاظى” كه سالها توقيف شده بود  و انیمیشن هایش “گرفتار” و “وزنه بردار” . همچنین آثاری به یاد آراپیک از: امیر اثباتی،مصطفی اسداللهی،محمدعلی بنی اسدی،ابراهیم حقیقی،علی خسروی،مصطفی رمضانی،جمشید سماواتیان،داوود شهیدی،کیومرث کیاست،نعمت لاله ای، علی اصغر محتاج،مهنوش مشیری،معصومه مظفری،مسعود مهرابی در این کارنما به نمایش در می آید .
علاوه بر بخش های یاد شده  مستندی درباره ی او به نام  ” ستاره ى دور اما روشن “به کارگردانی مرتضا آکوچکیان  و شماره دو “آنگاه” ویژه ی ( کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان) ، هفته‌ی دوم این نمایشگاه رونمایی خواهند شد.
نمایشگاه «طراح ستاره دار» ( با همراهی  مجله ی آنگاه  ، قاب هفت و مجتمع چاپ  دیجیتال کوفا ) از بیست و نهم بهمن ماه تا ده اسفند ماه 1395در گالری آ برپا خواهد بود.
علاقه مندان  می توانند برای  بازدید از این رویداد به جز روزهاى شنبه از ساعت شانزده تا بيست به خيابان كريم خان زند-ابتداى شهيد عضدى (آبان جنوبى)- كوچه ارشد-پلاك هفت_گالرى آ مراجعه نمايند.