شماره هشتم مجله آنگاه با عنوان «کرانه‌های عامه پسندی» منتشر شد . در این شماره که جلد آن با تصویری از محمد علی فردین بازیگر سینمای فارسی آراسته شده به موضوع فرهنگ و هنر عامه پسند یا مردمی پرداخته شده است.

کرانه‌های عامه پسندی با آثار و نوشتاری از:هادی آقاجانزاده, کبوتر ارشدی , علی امیرریاحی ,علی بختیاری ,لیلا پاپلی یزدی ,نوید پورمحمدرضا ,حسین پاینده ,آران جاویدانی ,آرش حسن پور ,هادی حیدری ,عماد خاتمی ,بابک رفیعی علوی ,زانیار بلوری ,سوسن شریعتی ,حمیدرضا ششجوانی ,فاتح صهبا ,رضا صمیم ,احمد عربانی ,حسین عصاران ,ساسان فاطمی ,مراد فرهادپور ,فرزانه قبادی ,شهیار قنبری ,شیرین کریمی ,هوشنگ گلمکانی ,حسین گنجی ,محمد متوسلانی ,اعظم محمدی ,بهارک محمودی ,زهرا ملوکی ,امیرمولایی ,شرمین نادری  و شهروز نظری به سردبیری آرش تنهایی منتشر شده است.

آرش تنهایی در بخشی از سرمقاله در توضیح چرایی پرداختن به این  موضوع  می‌نویسد : «آنچه باعث شد ما در «آنگاه » به عامه پسندی بپردازیم، در درجه‌ی اول توصیف و تلاش برای فهم بهتر این مفهوم مناقشه‌برانگیز و مصادیق آن است. چراکه به عقیده‌ی ما، فهم غلط عامه‌پسندی، در گذر زمان میان روشنفکران، به‌مثابه‌ی تولیدکنندگان فکر و اندیشه، و جامع‌هی اطرافشان فاصله‌ایجاد می‌کند و میزان تأثیرگذاری آنان را کاهش محسوسی می‌دهد.
عامه‌پسندی، به معنایی که امروز در ذهن ما متبادر می‌شود، از عواقب فهم نادرست مدرنیسم در دوران معاصر است؛
حاصل دورانی که مدرنیست‌ها خود را ساکنان ازلی و ابدی برج عاج و تافته‌ی جدابافته‌ای از جامعه می‌دانستند که باید
فقط برای قشری خاص اثر هنری یا ادبی خلق کنند؛ چراکه اقبال عموم برایشان ارزشی نداشت و چه‌بسا ضدارزش بود».

هشتمین شماره ی آنگاه عصر روز جمعه ۲۶بهمن ماه با حضور پوری بنایی بازیگر ، هوشنگ گلمکانی مورخ و منتقد سینما و جمعی ازهنرمندان،نویسندگان،و مخاطبان  آنگاه در خانه موزه بتهوون رونمایی شد .
این شماره مجله آنگاه در ۲۷۲ صفحه با جلد گالینگور و شومیز با قیمت ۳۵ و ۲۵ هزارتومان در کتابفروشی‌ها و کیوسک‌های مطبوعاتی و همچنین به صورت سفارش آنلاین در وب سایت مجله قابل تهیه است .

فهرست مطالب خرید نسخه چاپی خرید نسخه پی دی اف