سومین دورهمی انتشار شماره سوم آنگاه ، پیکان ، رفاقت پنجاه ساله عصر پنجشنبه در فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد.

شماره سوم آنگاه با موضوع پیکان ، رفاقت پنجاه ساله منتشر شد .  این شماره اختصاص به سیر تولید تا توقف خودروی پیکان و تاثیرات اجتماعی و فرهنگی آن بر ایرانیان دارد . آرش تنهایی در بخشی از  سرمقاله این شماره نوشته :پیکان بی‌شک نزدیک‌ترین خودرو به ما ایرانی‌هاست. قطعاً نزدیکی پیکان به ایرانی‌ها، بسیار بیش از نزدیکی اَرُو یا هیلمن بهانگلیسی‌هاست؛ چیزی شبیه حس آلمانی‌ها به فولکس واگن، فرانسو ی‌ها به سیتروئن و آمریکا یی‌ها به کرایسلر. امادانسته‌هایما از این رفیق پنجاه‌ساله بسیار اندک و پراکنده است. وقتی تصمیم به انتشار شماره‌ی سه «آنگاه » باموضوع پیکان گرفتیم،می‌دانستیم کار زیادی درمورد آن نشده و به‌قول دوستی با حریفی چغر و بدبدن مواجه‌ایم که مصاف با او کار آسانی نیست. همین مصمم‌ترمان کرد که پس از «کافه و کافه‌نشینی » و «کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان » به‌سراغ پیکان برویم و این شماره‌ی«آنگاه » پیکان باشد.
«آنگاه » پیکان روایت‌های گوناگونی است از حضور پیکان در زندگی ما ایرانیان، از آغاز تا پنجاه‌سالگی‌اش.

photo_2017-07-26_19-42-56

در عصر روز پنجشنبه ۵ مرداد ساعت ۱۹ جشنی با حضور دوست داران و همراهان آنگاه در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار خواهد شد . در این مراسم که حضور در آن برای عموم آزاد می‌باشد ،کامران شیردل ، مسعود فروتن و ترانه یلدا به گپ و گفتگو می‌پردازند.

علاقه‌مندان از روز شنبه ۷ مرداد ۹۶ می‌توانند با مراجعه به کیوسکها و کتابفروشی ‌های سراسر کشور آنگاه را خریداری کنند. برای افرادی که دسترسی آسان‌تری برای خرید می‌خواهند امکانات ویژه ای برای خرید پستی توسط ما در نظر گرفته شده است که با مراجعه به این لینک از محتویات آن آگاه خواهید شد .