آنگاه روز چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ در سالن استاد شهناز در خانه هنرمندان ایران رونمایی شد.
در این جشن رونمایی که چهره های فرهنگی هنری چون لیلی گلستان، کامبیز درم بخش، ابراهیم حقیقی، عباس مشهدی‌زاده، احمد محیط‌طباطبایی، ابراهیم حقیقی، فریدون عموزاده‌ی خلیلی، اسماعیل عباسی و جمعی از نویسندگان و هنرمندان حضور داشتند. آرش تنهایی، صاحب امتیاز و سردبیر “آنگاه”، ضمن خوش آمد گویی درباره ایده شکل‌گیری آنگاه و پس از آن چگونگی خلق این دوماهنامه فرهنگی هنری و برنامه‌های آنگاه برای حاضرین سخنرانی کرد.

roonamaee-9
سخنرانان این جشن منوچهر مستوفی، ابراهیم حقیقی، کامبیز درم‌بخش و محمد طلوعی بودند که هر یک به بیان دیدگاه‌های فرهنگی خود درخصوص نشریات در ایران پرداختند. پس از آن تیزری از میثم مقصودی به نمایش درآمد.
در انتهای برنامه دوماهنامه آنگاه توسط بنفشه چراغی جوان‌ترین نویسنده‌ی آنگاه بر روی سن به کامبیز درم‌بخش تقدیم شد و سپس توسط ایشان از مجله‌ی آنگاه رونمایی شد.

photo_2016-11-19_20-40-26
نخستین شماره آنگاه در دویست‌وشش صفحه به کافه و کافه‌نشینی اختصاص داده شده است و نوشتاری از ابراهیم حقیقی، ناصر فکوهی، لیلی گلستان تورج صابری وند،احمد پوری، مزدک دانشور، سبا لعل محمدی، گیتاگرگانی، معراج قنبری و … زینت بخش آن است که میتوانید فهرست کامل مطالب این شماره را در این بخش وب سایت مشاهده کنید.
شماره اول دوماهنامه فرهنگی و هنری آنگاه از هفته ابتدای آذر در کتابفروشی‌ها و کیوسک‌های مطبوعاتی تهران و دیگر شهرها توزیع خواهد شد.